Consulta nuestros servicios para EMPRESAS y ADMINISTRACIONES PÚBLICAS en ATENZIA.COM
Logo Atenzia
Inicio
Classic
Móvil
Premium
Senzia
Blog de Teleasistencia

Telelaguntza behar duzun guztiarekinn

SOS botoia

Eguneko 24 orduetan zaintzen eta edozein larrialdi artatzen duten profesionalekin.

+

Geokokapena

GPS integratua bere kokapena ezagutzeko eta non egon dagozan berehiko laguntza emateko.

*Kontratatutako modalitatearen arabera.

+

Erorketa detektorea

Anomaliarik antzematen badu gure profesionalei alarma seinale bat bidaltzen die.

*Kontratatutako modalitatearen arabera.

+

Telelaguntza Zerbitzuak

Classic

Plana Classic

Etxean lasai eta seguru egoteko oinarrizkoa

Info gehiago

19,50€ hileko

Kontratatu
Mugikorra

Plana Mugikorra

Lasaitasuna, segurtasuna eta askatasun gehiago

Info gehiago

28€ hileko

Kontratatu
Premium

Plana Premium

Plan aurreratuena, 360º arreta hobeto bizitzeko

Info gehiago

34,90€ hileko

Kontratatu
Senzia Plana

Plana Senzia

Behar duen guztia, bere eskuen eskura

Info gehiago

31,90€ hileko

Kontratatu
Besarkada

Urrunetiko gizarte eta osasun arretaren liderrak

30 urteko esperientzia zureez zaintzean sektoreko profesional onenek osatutako taldearekin.

Honen arabera ziurtatutako telelaguntza AENOR

Gure zerbitzuen kalitatea bermatzen duena, baita gure arretarako eredu propío bilakaera eta pertsonarengan zentratua ere.

AENOR

Plan bat behar bakoitzarentzat


"Nire etxean bizitzen jarraitu nahi dut, baina segurtasuna eta 24 orduko arretarekin"

Plana Classic

19,50€


Hileko Kuota

+35€ zerbitzuaren alta

Kontratatu Info gehiago
Classic

Plan bat behar bakoitzarentzat


"Aktibo mantendu eta paseia irtetak nahi ditut seguru sentituz"

Plana Mugikorra

28€


Hileko Kuota

+35€ zerbitzuaren alta

Kontratatu Más info
Móvil

Plan bat behar bakoitzarentzat


"Etxean arreta integral eta pertsonalizatua nahi dut"

Plana Premium

34,90€


Hileko Kuota

+35€ zerbitzuaren alta

Kontratatu Más info
Premium

Plan bat behar bakoitzarentzat


"Asko irteten naiz etxetik horregatik gustukoa dut beti niretzineekin harremanetan egotea"

Plana Senzia

31,90€


Hileko Kuota

+68€ zerbitzuaren alta

Kontratatu Más info
Senzia

Harremanetan jarri gurekin

Galdetu behar duzuna, zuk eta zureek hoberen egokitzen zaizuen zerbitzua aurkitzen lagunduko dizugu

Dei Doakoa

Astelehenak bistetik 9:00tatik 21:00etara

900 123 700 Llamar teléfono

Atenzia bulegoak

Aurrez aurreko aholkularitza

Bilatu zure bulegoa Oficina de contacto
Kontaktura joan

Etxeko telelaguntza zerbitzua

Zerbitzua hobezina da, oso arretatsuak, erabiltzaileekin une oro egoten dira. Eskerrik asko gure adinekoen zaintzegatik.

Perfil reseña
Estrella rellena Estrella rellena Estrella rellena Estrella rellena Estrella rellena

Sofia

Etxeko telelaguntza zerbitzua

Gaur zerbitzua erabili dugu erori delako eta dena bizkor eta eraginkorra izan da. Gero, deituta, dena nola joan zen galdetu digute.

Perfíl reseña
Estrella rellena Estrella rellena Estrella rellena Estrella rellena Estrella rellena

Marisa Garcia

Etxeko telelaguntza zerbitzua

Nire amak telelaguntza zerbitzua dauka eta bere kudeaketa beti hobezina izan da, beti adeitsuak. Telefonoarekin gorabehera bat izan du eta oso bizkor konpondu dute. Zorionak, jarraitu horrela

Perfil reseña
Estrella rellena Estrella rellena Estrella rellena Estrella rellena Estrella rellena

Cristina Maza Guerrero

Testimoniales

¿Qué opinan de nuestros servicios?

Maiz egindako galderak

Ikusi gure erabiltzaileen maiz egindako galderak, zure duda guztien erantzuna aurkituko duzu euren gaien arabera.

    1. ¿Por qué es importante elegir teleasistencia certificada?

    Cruz

    Porque así se asegura de que su familiar va a recibir la mejor asistencia posible: personal sociosanitario especializado en el trato con personas mayores y protocolos de actuación validados y auditados por terceros que aseguran una asistencia acorde a la gravedad de la situación.

    2. ¿Cuáles son las diferencias entre telealarma y teleasistencia?

    Cruz

    La telealarma funciona como un recurso que deriva las alertas a familiares o centros de atención genéricos. La teleasistencia es un servicio atendido por personal sociosanitario con los conocimientos y la experiencia necesaria para asegurar la resolución de situaciones difíciles.

    3. ¿Para qué sirve la unidad móvil y la custodia de llaves?

    Cruz

    En caso de emergencia podemos desplazarnos al domicilio a prestar asistencia y acceder de forma inmediata. Por ejemplo, en el caso de caídas donde "levantar" a la persona requiere de conocimientos específicos para no agravar la situación.

    4. ¿Cómo me comunico en caso de emergencia con el Centro de Atención?

    Cruz

    En caso de emergencia, basta con pulsar el botón que activará el manos libres para hablar directamente con nuestro equipo de profesionales.

    5. ¿Tiene compromiso de permanencia?

    Cruz

    No, puedes darte de baja en cualquier momento con un preaviso de 30 días. Para ello basta con llamar al teléfono gratuito 900 123 700 o pulsar el botón de emergencia e informarnos.

    6. ¿Qué se necesita para la instalación?

    Cruz

    Los dispositivos se entregan/instalan listos para su uso. No es necesario disponer de línea fija porque disponemos de dispositivos GSM.

    7. ¿Cuánto tiempo tardáis en realizar la instalación/envío?

    Cruz

    Una vez firmado el contrato de alta y cumplimentado los anexos correspondientes, se procederá a la instalación del dispositivo (pudiendo ser esta presencial por uno de nuestros técnicos o con un equipo autoinstalable de instalación sencilla) sin superar nunca los 7 días naturales.

Eskua

Ez dira zaintzeko modu guztiak berdinak

Ohikoa da telelaguntza zerbitzua senideei abisatzeko sistemekin nahasteea. Telelaguntzak arreta egokia bermatzen duten profesionalak eta protokoloak dauzka. Adibidez, erortze baten kasuan, mobilizazio ezegokiak egoera okertu dezake...

Aurkitu gehiago gure blog-ean
30

Urteko esperientzia

+200.000

Hileko kontaktatutako erabiltzaileak

+150.000

Hileko artatutako eta konpondutako larrialdiiak

900

Langileack