Botón SOS
Con profesionais que coidan as 24 horas do día e atenden calquera emerxencia.
+
Xeolocalización
GPS integrado para coñecer a súa ubicación e prestar axuda inmediata estea onde estea.
*Segundo modalidade contratada.
+
Detector de caídas
Envía unha señal de alarma aos nosos profesionais en caso de detectar algunha anomalía.
*Segundo modalidade contratada.
+
30 anos de experiencia coidando dos teus cun equipo formado polos mellores profesionais do sector.
Que avala a calidade dos nosos servizos así como o noso modelo propio de atención evolutivo e centrado na persoa.
Pregúntanos o que necesites, axudarémoslle a atopar o mellor servizo para vostede e os seus
Consulta as preguntas frecuentes dos nosos usuarios, atoparás a resposta a todas as túas dúbidas segundo a súa temática.
Porque así se asegura de que su familiar va a recibir la mejor asistencia posible: personal sociosanitario especializado en el trato con personas mayores y protocolos de actuación validados y auditados por terceros que aseguran una asistencia acorde a la gravedad de la situación.
La telealarma funciona como un recurso que deriva las alertas a familiares o centros de atención genéricos. La teleasistencia es un servicio atendido por personal sociosanitario con los conocimientos y la experiencia necesaria para asegurar la resolución de situaciones difíciles.
En caso de emergencia podemos desplazarnos al domicilio a prestar asistencia y acceder de forma inmediata. Por ejemplo, en el caso de caídas donde "levantar" a la persona requiere de conocimientos específicos para no agravar la situación.
En caso de emergencia, basta con pulsar el botón que activará el manos libres para hablar directamente con nuestro equipo de profesionales.
No, puedes darte de baja en cualquier momento con un preaviso de 30 días. Para ello basta con llamar al teléfono gratuito 900 123 700 o pulsar el botón de emergencia e informarnos.
Los dispositivos se entregan/instalan listos para su uso. No es necesario disponer de línea fija porque disponemos de dispositivos GSM.
Una vez firmado el contrato de alta y cumplimentado los anexos correspondientes, se procederá a la instalación del dispositivo (pudiendo ser esta presencial por uno de nuestros técnicos o con un equipo autoinstalable de instalación sencilla) sin superar nunca los 7 días naturales.
É habitual confundir o servizo de teleasistencia cun sistema de aviso a familiares. A teleasistencia conta con profesionais e protocolos que garanten unha asistencia adecuada. Por exemplo, no caso dunha caída, unha mobilización inadecuada pode agravar a situación…
Descobre máis no noso blogAnos de experiencia
Usuarios contactados cada mes
Emerxencias atendidas e resoltas ao mes
Empregados